Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Emelie - 24 februari 2014 07:15

Söta detaljer från Filippas rum. Förvaringsboxar hm, nallen är en present från en fin vän som Filippa fick när hon föddes, väskan är beställd på nätet, minns tyvärr inte vilken sida.

Sötaste kaninen och "bamsen" från Maileg.

Godmorgon! Så var det måndag igen och en ny vecka. Min sista jobbvecka innan jag går på mammaledighet dessutom och hur härligt känns inte det:). Får hoppas att veckan går lika fort som de andra gjort. Brukar ju kännas längre när man går och väntar på något.

Nu ska jag äta upp min smörgås och ta och väcka trollungen, som faktiskt sover än, sen är det mot dagis och jobb.

Fin måndag och start på veckan till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards