Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Emelie - 5 februari 2014 09:04

 

 

Liten busunge som leker i sin säng.


Godmorgon! Onsdag och mitt i veckan. Idag har Filippa varit på strålande humör hela morgonen, går ju upp och ner med det där. Himmel eller helvete..nej inte riktigt, men hon gör mig gråhårig om morgnarna när man ska iväg till dagis och jobb. Typsikt denna åldern misstänker jag, kommer nog många sådana här faser.


Idag är det en lång dag på jobb, får hoppas den går fort ändå. Sol ute idag så man känner sig genast lite piggare. Nu dags att ta tag i sitt eget hår, man får passa på när det är lugnt på jobbet:)


Fin onsdag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards