Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Emelie - 23 februari 2014 20:29

Godkväll! Vilken härlig söndag det varit. Solen har varit framme hela dagen, trots att det har blåst en hel del har det verkligen känts som vår i luften:). Vi har bara tagit det väldig lugnt idag. Varit ute lite, tittat på OS finalen i hockey där Sverige tyvärr förlorade men ett silver fick de:).

Ikväll har jag bakat, det blev kanel och vaniljsnäckor. Så det är vad vi har haft till kvällsfikat här hemma. Super att frysa in, behöver ju fylla frysen nu när bebisen snart kommer och det kommer ju bli en hel del fikor framöver:).

Annars har jag tyvärr tappat min systemkamera idag, så tror objektivet gått sönder, kanske något mer. Är i vilket fall glad att jag tog försäkring på den, så blir till att lämna in den i veckan. Hoppas de lagar den snabbt, vill ju ha den till bebisens ankomst.

Nej nu lite mys i soffan innan dessa trötta ögon ska sova! Fortsatt mysig söndagskväll till er!

Av Emelie - 23 februari 2014 08:58

Igår fyllde min fina mamma år. Födelsedagskalaset började med bubbel för att fira:).

Det bjöds på god kycklinggryta som var inspirerad av Indien, supergott!

Filippa roade sig med att rita och rita:).

Tårta och supergoda daimbiskvier som lillasyster bakat blev det till fikat. Mätt i magen var bara förnamnet, men så himla gott!

Mys i mormors knä. En härlig kväll med familjen:).

Nu har frukosten precis landat i magen och om en timmes tid kickar jag igång dagen med ett spinningpass!

En skön söndag till er, så hörs vi säkert sen;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards