Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Emelie - 14 februari 2014 21:21

Filippa blev superglad för sin söta pandapåse med lite småpresenter i som ni ser på bilderna:). Så glad och tacksam trollunge.

Moster Sofia hade även skickat post till Filippa, finaste kortet som Filippa blev jätteglad för.

Godkväll! Har ni fått en extra dos av kärlek idag?! Själv har vi avnjutit en god fredagsmiddag ikväll och nu sitter vi i soffan och mumsar på goda jordgubbar och mörk choklad. En ledig helg har jag framför mig, vilket ska bli så himla skönt!

Fortsatt mysig kväll till er!

Av Emelie - 14 februari 2014 09:10

Fredag och alla hjärtans dag. Firar ni alla hjärtans dag eller är ni som mig och tycker att det är som vilken dag som helst. Tycker man ska bry sig om varandra lika mycket varje dag och ge varandra överraskningar lite då och då. En god fredagsmiddag får det i alla fall bli ikväll och jag har fixat ihop en söt liten presentpåse till Filippa idag.

Nu dags att starta dagen! Fin fredag & Alla hjärtans dag till er, så hörs vi kanske senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards