Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emelie - 17 februari 2014 20:47

Så här startade denna måndag morgon:)

Godkväll! Ny vecka och min lediga måndag börjar lida mot sitt slut. Precis fått i mig lite mat efter kvällens spinningpass. Ja det går faktiskt fortfarande bra att träna, vilket känns helt underbart.

Idag har jag haft besök av min syster och min kusin med hennes lilla Viggo. Mysfrukost och bebisgos har det blivit, så mysigt med de små och kan säga att nu längtar man ännu mer efter det lilla livet i magen, undrar så vad det är för en krabat som bor där inne.

En promenad i det soliga men blåsiga vädret hann vi också med och ett besök till lekplatsen förstås. Sandlådan är även där en favorit för Filippa:).

Sen skulle självklart Filippas "bebis" prova Viggos babysitter. En mysig måndag helt enkelt. Kommer bli mycket träffar när våra små bebisar anländer. Jag och syster har ju bara en dag mellan våra små ska titta ut:).

Fortsatt fin kväll till er! Nu lite OS uppdatering för mig.

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards