Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emelie - 7 februari 2014 20:29

Räkor och en massa god plockmat är vad vi precis har mumsat i oss denna fredagskväll, så gott! Lite choklad får också slinka ner, sen är denna magen helt full.

Godkväll! Har ni också fredagsmys hemma hos er? Här myser vi i soffan och har OS invigningen i bakgrunden. Filippa är lämnad hos moster Johanna för övernattning. När jag ringde för att säga godnatt till henne ville hon inte prata med mig, så hon har det bra med andra ord och verkar inte sakna sina föräldrar. Här hemma känns det lite tomt, men samtidigt skönt och välbehövligt med lite barnfritt även om vi saknar vår lilla trollunge.

Fortsatt mysig kväll till er!

Av Emelie - 7 februari 2014 10:29

  

En dagens på mig och magen, välkomnar även vecka 35 (34+0), nu går det så snabbt! Hinner knappt med, är väl lite så andra gången. Det går liksom av rena farten:).


God förmiddag! Fredag och snart helg, härligt härligt! Även om jag jobbar imorgon så känns det riktigt skönt med fredag. Ikväll är dessutom jag och sambon själva, så blir god plockmat och mys för hela slanten. Längtar redan efter kvällen. Nu får jag återgå till jobbet.


Happy Friday på er!


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards