Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Emelie - 2 februari 2014 20:51

Härlig brunch hos vänner började vi denna söndagsförmiddag med. Längesen vi sågs och skoj att få se deras nya lägenhet. Filippas favorit bland allt gott var helt klart våfflorna:). De busades en massa såklart och Filippa hittade mycket nya spännande leksaker på Måns rum, härliga barn!

Godkväll! Hoppas ni haft en mysig helg? Den går ju bara för fort. Vi har hunnit träffa en del vänner denna helgen, vilket varit supertrevligt. Ikväll har även syster och Marcus varit här på söndagsfika på mina goda chokladbiskvier jag bakade igår, recept kommer upp imorgon om ni är sugna på att testa att baka dessa underbara bakverk.

Nu sitter vi och ser på Så ska det låta, sen blir det nog sängen extra tidigt då vi kom hem sent igår och gick upp tidigt i vanlig ordning, så man är lite småtrött i ögonen.

Natti på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards