Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Emelie - 18 februari 2014 20:40

Ett smakprov från helgens gravidfotografering. I lördags var jag och Filippa och fotograferades. Fick en fin bild till min mail idag, så himla bra. Längtar så efter att få se de andra bilderna nu. Var aldrig och fotograferades när jag var gravid med Filippa. Så tyckte det skulle vara skoj den här graviditeten och dessutom ett väldigt fint minne. Roligt att Filippa ville vara med och samarbeta, vår underbara gullunge.

Godkväll! Hoppas ni haft en bra tisdag?! Jag har jobbat som vilken tisdag som helst. Fått klippt och färgat mitt hår av mina kära kollegor, så nu är jag redo för att gå på mammaledighet. Bästa kollegan och "busskompisen" överraskade dessutom mig med choklad och sötaste nallen till mini i magen. Hon åker till Thailand ikväll så vår sista jobbdag ihop på väldigt länge. Tur vi bor nära varandra så vi kan hälsa på och ta promenader i sommar.

Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan och se lite tv:).

Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards