Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Emelie - 19 februari 2014 21:39

Sega chokladkakor med dulce de leche:).

Godkväll! Onsdag och mitt i veckan, snart helg igen ju. Vilken OS onsdag det varit, 2 brons i skidstafetten och damerna är i final i curling. Det går riktigt bra för Sverige, så himla skoj!

Ikväll har jag hunnit med att baka lite, blev ju över dulce de leche från helgens kladdkaka deluxe så kände att det var synd att slänga den. Bakade därför några enkla men väldigt goda chokladkakor som jag fyllde med kolan. Lite onsdagslyx med nybakade kakor till kvällsfikat:).

Nej nu tänkte jag snart gå och sova, så trött idag. Imorgon väntar besök hos barnmorskan, så nu håller vi tummarna för att mini vänt sig och ligger med huvudet ner.

Natti natti på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards