Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Emelie - 4 februari 2014 11:56

Nytt bäddset till minis vagga/korg, så sött. Behöver bara inhandla ett litet täcke att stoppa i påslakanet. Sen är det dags att bädda och förbereda, vilket ska bli så mysigt. En ståbräda till Filippa kom även med paketet, får hoppas hon kommer gilla den sen när bebisen kommer.

Hej fina ni! Hoppas er tisdag har startat bra, själv var jag så trött imorse, men efter några timmar på jobb har jag nu piggnat till. Fortfarande väldigt lugnt på jobb, men rätt så skönt för mig, fast tiden går dock lite sakta.

Nu tänkte jag mumsa i mig en saftig apelsin:). Mysig dag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards