Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Emelie - 12 februari 2014 17:01

 

 

Vår lilla tjej som börjar bli så stor. Nu har hon bara blöja när hon sover på dagen och natten. Så nästan helt blöjfri om dagarna, allt har gått i ett rasande tempo och hon är så duktig. Känns extra skönt nu eftersom mini snart kommer:)


Hej fina! Har ni en bra onsdag hitills?! Tänk att det är ljust utanför fönsret fortfarande, så härligt..verkligen vår i luften idag. Mitt i veckan och snart är det helg igen, vart tar tiden vägen? Ledig helg för mig och lite tjejmiddag hos mig på lördag, ska bli så trevligt! Sen är det annat skoj som väntar i helgen, mer om det när det närmar sig.


Fortsatt fin onsdag och lill-lördag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards