Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Emelie - 15 februari 2014 14:50

Hej fina ni! Vilken lördag, termometern visar tio plusgrader och det är soligt ute emellanåt, riktig vår i luften. Helgen startade på bästa sätt, långfrukost med familjen med nybakat surdegsbröd från konditoriet. Att Sverige tog ett OS guld gjorde inte lördagen sämre:).

Medan sambon sen var iväg på fotbollsträning var jag och Filippa på en rolig sak, nämligen gravidfotografering. Från början ville inte Filippa vara med, men hon mjuknade och sen gick det hur bra som helst, ska bli så skoj att se bilderna. Fotografen var superduktig så kan bara tänka mig fina bilder:).

Nu är det hög tid för mig att ta tag i lite städning och förberedelse av mat till kvällens tjejmiddag.

Fin lördag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards