Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Emelie - 27 maj 2014 18:21

Efter jag hämtat Filippa på dagis och jag ammat Felicia gick jag och Filippa till lekplatsen. Lite ensamtid med stora tjejen fick jag:).

Varsin dricka fick vi ju ha att svalka oss med.

Hejsan! Redan tisdag och en dag till för sambon att jobba sen är det helgdag, härligt! Han jobbar dock på fredag så tyvärr ingen långhelg för oss. Idag har jag och Felicia varit och hälsat på min kollega som också bor här i Svedala. Hon är så fin med sin mage och väntar sitt andra barn i början på juni, en liten prinsessa:). Jag tror hon får vilken dag som...men vi får se helt enkelt, spännande är det och ser framemot en kompis till Felicia:).

Jag och Filippa busade en lång stund på lekplatsen i eftermiddag och det var så mysigt att få lite ensamtid med min stora tjej!

Nu tänkte jag gå ut och vattna i trädgården, hoppas verkligen att våra blommor överlever som vi planterat, för jag är som sagt inte bäst på det här med växter och sånt:).

Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards