Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Emelie - 6 maj 2014 11:42

Finaste systrarna.

Bästa morgonmyset i storasyster säng, jag dör så himla söta mina tjejer är!

Dessa godingar alltså, Filippa är så glad för sin lillasyster. Det är så fint att se!

Hejsan! Veckan är igång och efter jag lämnat Filippa på dagis gick jag på en lång promenad i vanlig ordning, fixade även lite ärenden och så. Nu är jag hemma och Felicia sover ute i vagnen i trädgården. Jag har precis slängt in en maskin tvätt och sitter nu här med en kopp te och funderar på om jag ska baka något bröd eller om det får vänta tills i eftermiddag eller imorgon. Skönt att bara sitta lite också, finns dock risk för att jag nätshoppar då;).

Hoppas ni har en fin tisdag, hörs kanske senare;)

Kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards