Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Emelie - 8 maj 2014 10:28

Nya sommarskor till mig som jag längtar efter att få använda, sol och sommar kom tillbaka!

Rosa och glitter espadrillos från HM, kunde bara inte motstå:).

Hej fina ni! Nu närmar vi oss helgen, men först ska vi ha torsdag. Idag tänkte jag försöka rensa lite i min garderob, behöver se över mina kläder. Är nog en hel del som åker ut, vilket betyder att man kan köpa nytt, eller hur:)? En powerwalk måste också hinnas med idag, eftersom det aldrig blev någon igår då det regnade mest hela dagen. I eftermiddag ska jag även fixa mina naglar, ska bli så skönt...de växer som ögräs så längtar alltid sista veckan (går var fjärde vecka). Det är väl ungefär hur min dag ser ut.

Nu ska jag läsa lite bloggar och vila en stund på soffan:)

Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards