Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Emelie - 25 maj 2014 21:31

Nybakat bröd och rosa fina rosor startade denna mors dag!

Lycka att få vara mamma till dessa fina flickor. Bästa systrarna!

Vi firade även min mamma och tog första doppet i deras pool.

Filippa badar med pappsen.

Mors dag tårta!

Godkväll! Låter bilderna tala för sig själv. Varit en helt fantastisk dag idag, soligt och varmt! Morgonen firades med rosa rosor, god frukost och en massa mys med mina flickor. I eftermiddag åkte vi till mina föräldrar för att fira min mamma på mors dag. Grillat, poolhäng och bad i poolen blev det. Till och med jag som är värsta badkrukan badade, 20 grader och ganska kallt, men väldigt skönt efteråt. Avslutade sedan med en god jordgubbstårta till fikat. En underbar dag med full fart! Nu har jag landat i soffan och får se hur länge jag orkar sitta här innan jag somnar.

Hoppas ni haft en mysig dag och att ni alla mammor där ute blivit firade!

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards