Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Emelie - 20 maj 2014 17:49

Rabarberkräm på gång:)

Rabarberkräm med mjölk, så himla gott!

Filippa var dock skeptisk och gillade inte det, jag som tyckte det var perfekt till mellis.

Godkväll! Vilken sommarvärme vi har, så underbart! Varit ute i princip hela dagen. Efter vi hämtat Filippa på dagis åt vi mellanmål i trädgården. Hemmagjord rabarberkräm som jag kokat, så gott! Filippa gillade tyvärr inte det. Förhoppningsvis kommer hon på hur gott det är snart:). Nu har vi precis kommit hem från lekplatsen. Man vill verkligen inte gå in om kvällarna nu, älskar sommaren, ja vem gör inte det?!

Nu dags att fixa lite kvällsmat....

Kram

Av Emelie - 20 maj 2014 10:28

Andra koppen kaffe intogs på trädäcket i solen, helt underbart!

Hejsan! Imorse njöt jag av morgonkaffet i solen innan dagislämning. Blev tyvärr ingen powerwalk efter lämningen idag, då sambon kört iväg med vagnen i bilen. Vi glömde ta ut den från gårdagens besök i stan hos tandläkaren. Det gick för övrigt superbra hos tandläkaren, inga hål, så jag är nöjd:). Just nu sitter jag och solar mig lite, Felicia sover och då gäller det att passa på. Idag tänkte jag koka lite rabarberkräm, hoppas hinna med det nu snart så Filippa kan äta det till mellis om hon nu gillar det. Annars blir det nog en rätt så lugn dag. Ikväll får jag ge mig ut på en promenad eftersom det inte blev något av det nu imorse.

Kram på er och hoppas ni får en härlig tisdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards