Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Emelie - 18 maj 2014 20:21

Så här stora rabarber har vi i vår trädgård, lika stora som Filippa:).

Filippa tyckte det var superskoj och gick runt med rabarbern som ett paraply!

Blev såklart rabarberpaj till söndagsfikan som vi bjöd våra vänner på som var på besök.

Hej på er! Vilken regnig och tråkig dag vi har haft i Skåne idag. Så typiskt när vi har haft besök av våra fina vänner från Viken idag. Vi som skulle grilla och sitta ute, barnen skulle leka i trädgården. Istället fick vi tillbringa dagen inne, gick ju bra det med. Barnen busade runt och vi pratade ikapp en massa, blir så när det går några månader mellan vi träffas, men alltid lika trevligt. Jag hade bakat en god rabarberpaj som vi fikade på efter lunchen. Vi har så gott om rabarber i vår trädgård och stora är dem också:). Får se om jag gör lite kräm och kanske lite marmelad, kan ju inte baka rabarberpaj titt som tätt;).

Nu tänkte jag krypa upp i soffan med en kopp te. Hoppas ni haft en fin helg!

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards