Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Emelie - 2 maj 2014 20:24

Dagens namnsdagsbarn är vår bästa Filippa! Inte för att vi brukar fira namnsdagar, men hon fick en rosa liten eldriven bil idag som stått i garaget sen hon föddes. Så den plockade vi fram idag, så imorgon blir det provkörning på gatan då den byggts ihop och laddats idag.

Hej fina ni! Så var det redan fredag...är så snurrig på dagarna, nog för att jag är mammaledig, men nu när sambon har långhelg blir det ännu konstigare. Skönt är det i alla fall att hela familjen får så många dagar ihopa. Fönstren är nu putsade på andra sidan av huset. En sväng till Ikea och lite shopping till mig hann jag och Filippa med i eftermiddag, annars har det varit en lugn dag hemma.

Nu tänkte jag mumsa i mig lite glass och fortsätta se Lets dance:)

Mysig kväll på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards