Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Emelie - 1 maj 2014 20:19

Godkväll! Hoppas ni hade en mysig Valborg igår? Vi grillade och sen blev det en massa bebismys, de är så söta de små kusinerna. Filippa busade massor med Marcus (systers sambo). Imorse blev hon så glad när hon förstod att de sovit över. En mysig långfrukost tillsammans blev det innan de åkte hem.

Soligt men lite kallt har det varit idag, men nu är det Maj månad och våren är här. Filippa har busat med pappsen i trädgården och jag har putsat fönster på ena sidan av huset, får ta andra sidan imorgon.

Nu myser jag med förkylda Felicia på bröstet och kikar lite på tv, blir nog en tidig kväll då vi kom i säng lite sent igår och sen har ju jag och Felicia matpauser på nätterna, så trött är jag nu.

Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards