Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Emelie - 4 maj 2014 10:41

Äntligen har den fina krokhängaren kommit upp på Felicias rum.

Den pryds just nu med hennes rosa mini kånken och sötaste klänningen som hon ärvt av storasyster och som hon ska ha på sig på namngivningen i sommar:).

Hejsan! Felicias rum börjar sakta men säkert ta form. Hennes rum är rätt så litet så får inte plats med allt för mycket. Nästa projekt är att tapetsera om, men har inte helt bestämt mig för vilken tapet jag vill ha än, väljer mellan tre stycken. Så skoj med barnrum, finns ju hur mycket fint som helst.

Idag är det kalas som står på schemat, min ena syster fyllde år igår så det är henne vi ska fira idag. Så dags att göra sig i ordning, lite smink så ska nog denna mamman se lite piggare ut:).

Hoppas ni får en toppen dag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards