Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Emelie - 14 maj 2014 20:35

Fick ett ryck och bakade en omgång bullar i eftermiddag, supergoda med smör, ost och en ny favorit marmelad:).

Godkväll! Redan onsdag och vi är nu mitt i veckan, förstår inte vart dagarna tar vägen. Idag har jag inte gjort mycket mer än det vanliga, powerwalk och så har jag hängt i tvättstugan:). I eftermiddag var vi på BVC för läkarkontroll, allt var bara bra med lillasyster. Hon växer en massa och det märks, mer och mer vaken och ler mot oss. Hon kändes så stor idag när jag lämnade Filippa på dagis och en av hennes dagiskompis som blivit storebror för en vecka sedan hade sin lillebror med sig, tänk så mycket de växer på 10 veckor som nu Felicia är, galet!

Nu ska jag parkera mig i soffan mätt och belåten efter kvällsfikat;).

Kram på er


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards