Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Emelie - 19 maj 2014 12:54

Igår fick Filippa vattenfärg av våra vänner, vilket verkligen uppskattades:).

Färg lite överallt precis som det ska vara när barn är i farten och 2 fina teckningar målade hon.

Hej måndag! Ny vecka och enligt väderprognosen ska det bli riktigt varmt i veckan, vilket gillas:). Idag är det betydligt bättre än igår, lite sol och lite moln. Förmiddagen ägnades åt vattenfärg och en massa målande, jätteskoj tyckte Filippa och det underhöll henne en bra stund. Vi har även varit ute i trädgården en stund och Filippa har bakat kakor till mig i sandlådan. Nu ska jag få i mig lite lunch och duscha medan Filippa sover middag. I eftermiddag väntar ett tandläkarbesök för mig, håll tummarna för att jag inte har några hål. Nu lunchdags;)

Fin måndag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards