Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Emelie - 19 juli 2014 19:38

Idag tillbringade vi några timmar på stranden, helt underbart var det!

Blev inget dopp för mig, men det var väldigt skönt att komma till havet där det fläktade lite till skillnad från i vår trädgård som var stekhet.

Jag och Filippa:).

Filippa njöt av en glass som höll på att smälta bort innan hon hann äta upp den:).

Hej på er i värmen! Ännu en fantastisk sommardag idag. Imorse bestämde vi oss för att köra till stranden några timmar. Skönt att komma iväg lite för i vår trädgård var det alldeles för varmt. Felicia låg och sov i sin vagn i skuggan mestadels av tiden på stranden. Vi andra i familjen njöt av havet och sanden mellan tårna:). Så det har varit en underbar dag!

Nu är det dags för mig att amma lillasyster och natta henne. Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards