Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Emelie - 2 juli 2014 17:37

Filippa tog sig en morgontur i sin rosa lilla pärla:).

Hej på er! Idag startade vi dagen med lek ute på gatan. Efter frukost körde Filippa sin rosa bil. Det har varit en period då hon inte vågat och velat köra den, men nu har det vänd tillbaka åt andra hållet. Så fort batteriet tar slut om vi inte hunnit ladda bilen tillräckligt blir hon ledsen. Konstigt hur fort allt kan ändras. Annars har vi varit och handlat mat inför helgen, blev även lite shopping till mig, ett par nya jeans på rea fick följa med hem:). Nu på eftermiddagen har vi varit på BVC för vägning av vår lilla 4 månaders tjej.

Ikväll hoppas jag att det är uppehållsväder för just nu regnar det och är sol om vartannat. Vi vill nämligen fortsätta måla där ute, så vi får se hur det blir med det.
Hoppas ni haft en bra dag...

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards