Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Emelie - 1 juli 2014 18:41

Hejsan! Så var första juli här och andra sommarmånaden. Hoppas den bjuder på mycket värme och sol, juni var ju lite si sådär. Tycker juni har gått så fort, förstår inte vart tiden tar vägen. En rolig månad har det varit med dop, midsommar och födelsedag, förmodligen därför den gått så fort. Nu på söndag ska vi ju ha namngivningsfest för vår lilla Felicia så idag har jag satt igång och börjat baka lite, så roligt...ja båda att baka och alla förberedelser och fixande:). Jag älskar ju att baka, så hade egentligen kunnat baka hur mycket som helst men får hejda mig lite då jag vet att det lätt kan bli för mycket och så blir det bara en massa över.

Nu blir det lite kvällsmat och fotbollen är redan igång i bakgrunden...

Kram och fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards