Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Emelie - 4 juli 2014 19:26

Äntligen är sommaren tillbaka och det firade vi med glass till efterrätt:).

Godkväll! Äntligen är det sommar igen, så underbart väder vi har! Tyvärr har jag inte hunnit vara ute och njuta så mycket av det fina vädret idag, mycket att stå i nu när det närmar sig helgens festligheter. Imorgon tänkte jag i alla fall lägga mig och sola en liten stund om jag hinner. Ikväll har vi ätit grillat och till efterrätt mumsade vi oss god glass. Så mysigt när man kan sitta ute och äta, älskade sommar. Nu har vi dock förflyttat oss in och fotbollen är på, tittar med ett halvt öga medan sambon sitter klistrad.

Snart dags att natta tjejerna sen blir det lite mer gott framför tvn, det är ju faktiskt fredag;).

Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards