Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Emelie - 14 juli 2014 18:40

Idag har jag och tjejerna haft en mysig innedag.

Filippa i full koncentration. Bygga höga torn med duplo tycker Filippa är roligt!

Mitt charmtroll;).

Hejsan! Så har första dagen på denna veckan snart passerat. Så snabbt sommaren går, nu är vi redan inne i mitten på juli, det är tur att sambon har 4 långa veckor med semester kvar. Idag har det regnat hela dagen, så jag var inte så pigg på att gå ut och bli blöt. Jag och flickorna har haft en mysig dag inne. Medan Felicia sov på förmiddagen lekte jag och Filippa på hennes rum. Sångstund, duplobyggande och många koppar kaffe blev jag serverad:). Det sägs ju att solen och värmen ska komma tillbaka i slutet på veckan så det hoppas vi på. Blir det tråkigt väder imorgon får jag nog baka något, det börjar liksom klia lite i fingrarna. Nu när jag har min vita fina kitchen aid är ju allt med bakning så mycket smidigare, älskar den! Nu är det dags för lite kvällsmat.

Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards