Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Emelie - 8 juli 2014 11:26

Första koppen kaffe tillsammans med de fina rosa rosorna som jag hade som bordsdekoration på Felicias namngivning gjorde mig på strålande humör denna morgon:).

Hejsan! Så var det tisdag och nu har vi vardag här hemma igen. Sambon började jobba igår efter 2 veckors semester. Som tur är har han mer semester, hela augusti är han ledig. Idag var första dagen på dagis för Filippa. De är några dagis som slår ihop sig under sommaren, så hon går på ett annat dagis nu i 4 veckor. Gick jättebra att lämna henne, hon sprang in och var superglad. Känns som hon behöver leka av sig lite:). Annars är dagen rätt så oplanerad förutom i eftermiddag då jag har lite småfix. Annat var det igår. Hade besök av fina vänner/kollegor som jag bjöd på lunch, sen träffade vi flickornas nya söta lilla kusin. Så små dem är i början, Felicia som är 4 månader äldre kändes genast väldigt stor, fast ändå liten:). Så en mysig måndag och start på veckan hade vi.

Nu dags för lite amning...

Fin dag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards