Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Emelie - 16 juli 2014 17:51

Äntligen är sommaren och solen här igen efter några dagar med regn!

Godkväll! Vilken underbar dag vi haft idag och det ska tydligen fortsätta med sol och värme veckan ut, vilket gillas:). Jag och Filippa har varit och shoppat lite nu i eftermiddag och en ny pool fick bland annat följa med hem. Så just nu badar Filippa för fullt, så himla skönt för henne. Planket ni ser i bakgrunden är vårt semesterprojekt om vi nu orkar, tanken är att det ska bli grått istället för brunt som det är nu, kommer lyfta hela vår trädgård! Ska visa Filippas sandlåda en dag också, som fått ett litet lyft:). Hoppas ni haft en skön sommardag!

Kram på er

Av Emelie - 16 juli 2014 11:21

Får jag fresta med lite kanelbullar;)?

Så gott med vanliga enkla kanelbullar till fika och perfekta att ha i frysen när man får gäster!

Hej på er! Igår blev det alltså bullbak när ändå vädret inte var så roligt. Idag däremot lyser solen igen, så härligt! Tvättning står på schemat denna onsdag, men däremellan hinner jag nog både mysa med Felicia och njuta lite i solen.

Nu kallar en liten bebis på mat, hörs kanske senare;)

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards