Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Emelie - 9 juli 2014 20:28

Nu har vi vinkat av denna godingen som nu är hos mormor och morfar. Imorgon åker de till Astrid Lindgrens Värld:).

Godkväll! Nu är vi precis hemkomna. Vi har varit hos mina föräldrar och ätit middag och lämnat av Filippa. Imorgon åker de till Småland och Astrid Lindgrens Värld. Är lite avis faktiskt. Hoppas hon kommer gilla det. Pippi och Lotta på Bråkmakargatan är det som gäller för hela slanten:). Känns redan tomt utan henne, men jag vet att hon har det toppen. En massa bad och bus blev det ikväll i föräldrarnas pool, skönt för henne och svalka sig i denna värmen. Nu tänkte jag ta ett glas med kall Cola och fortsätta njuta av denna underbara sommarkvällen.

Kram på er!

Av Emelie - 9 juli 2014 11:37

Hej på er i värmen. Precis avnjutit en god smoothie ute på trädäcket. Det är tur det blåser så mycket som det gör idag, annars hade det inte gått att vara i vår trädgård i denna hettan, men klaga ska vi absolut inte göra nu när äntligen sommaren är här. Upptäckte när jag kom hem från dagislämningen av Filippa och skulle kika en extra gång vilken tid jag skulle till BVC imorgon att det var igår jag skulle varit där. Amningshjärna eller vad, aldrig glömt en tid innan, så hoppas det är ok och att jag får en tid snart igen då Felicia inte är helt bra i sin mage.

Nåja, nu dags att amma Felicia, sen fixa lite lunch åt mig. Hoppas ni har en härlig dag i solen!

Kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards