Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Emelie - 12 juli 2014 20:24

Felicia fick så mycket fina presenter på sin namngivningsfest. Har ju glömt att visa er, så här är några:).

Supersött halsband med hennes namn på, älskar sådana här smycken. Ett smycke som alltid kommer finnas med i hennes liv. Filippa fick även hon något liknande när hon föddes:). Skulle själv vilja ha något liknande med mina flickors namn på.

En mätsticka från Kids concept till hennes rum.

Matservis från design letters. Muggen med hennes första bokstav på, så nu har vi alla varsin mugg med våra bokstäver på till alla mysiga frukostar.

Ett tag dit hoppas jag, men en lära gå vagn är perfekt när de små ska lära sig gå:). Som sagt väldigt nöjda med presenterna. Fick även kläder till henne, pengar och lego, så perfekta gåvor till en liten Felicia.

Godkväll! En riktig trött lördag är det som passerat. Sambon var ute och roade sig igår, så jag har haft fullt upp här med båda flickorna, så jag har varit himla trött idag jag med. Nu har jag nattat barnen och sitter och ser lite tv och äter godis. Sambon är ute och roar sig även idag då det är rockhelg här i Svedala där vi bor. Idag är jag dock själv, så känns som det blir sängen tidigt ikväll. Igår var min syster och en vän här och underhöll mig:).

Hoppas ni har en mysig kväll!

Kram på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards