Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Emelie - 13 juli 2014 19:43

Felicia sitter ivrigt och väntar på sin första sked med majspuré, eller tror egentligen att Filippa var mer förväntansfull och tyckte det var jättespännande när lillasyster skulle äta.

Felicia var väldigt skeptisk till första skeden med lite majspuré, hon spottade inte ut den, men gjorde en massa roliga miner. Det här med smakportioner är inget jag stressar med, det får ta den tiden det tar, men en tesked lite då och då nu till att börja med får det bli. Så roligt när de små ska börja äta, fast det är ju väldigt smidigt att amma och ha maten med sig hela tiden, behöver liksom inte tänka, den finns alltid med. För visst är det jobbigare när man ska iväg och de precis börjat äta, men man kommer in i det med såklart.

Hej på er! Hoppas ni haft en skön helg! Min helg har som sagt varit väldigt lugn. Vädret kunde varit bättre tycker jag. Det har regnat här i södra Skåne både igår och idag, får hoppas solen hittar tillbaka i veckan. Nu är det dags att natta lillasyster, sen blir det fotboll...det är ju trots allt VM final så även om jag inte är jätteintresserad så måste jag titta:).

Mysig kväll på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards