Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Emelie - 7 juli 2014 20:31

Huvudpersonen, vår älskade lilla Felicia.

Dukningen med fina personliga servetter.

Temat var såklart rosa:).

Jag med mina fina flickor.

Min stora prinsessa i farten.

Välkomstdrink, rosa bubbel!

Sommarbuffe med kycklingspett, fläskfilé, potatis och pastasallad, bröd och goda såser.

Familjebild:).

Tårtan, rosa prinsesstårta till vår lilla prinsessa.

Hallon och vaniljmuffins.

Rosa makroner/macarons som min lillasyster bakat.

En till bild på vår söta docka.

Godkväll! Har så många fina bilder från gårdagen, här får ni se ett urval. Det var som sagt en lyckad namnfest för vår Felicia igår. Idag har vi ätit rester då det blev massor över, så nu är man lagom trött på den maten, väldigt god men det kan bli för mycket med. En toppen fest med superfint och varmt väder som vi kommer minnas.

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards