Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Emelie - 18 juli 2014 20:47

Åh vad jag älskar glass, jag är en riktig glassmänniska:) och på sommaren finns det väl inget godare;). Det äts mycket glass här hemma denna årstiden!

Godkväll! Vilken sommar vi har, underbart! Idag har det varit helt vindstilla, vilket innebär att det varit riktigt hett i vår trädgård. Man ska absolut inte klaga, men det är så varmt för de små bebisarna. Tur det är lite svalare inomhus där Felicia varit hela dagen. Filippa har badat en massa hela eftermiddagen och kvällen, så hon såg nästan ut som ett russin när hon skulle gå och lägga sig:). Nu sover våra små prinsessor och vi har precis njutit av god glass:). Nu tänker vi nog gå ut och sätta oss igen då det ändå inte är något på tv. Gäller att passa på att njuta av dessa ljumma sommarkvällar!

Fin fredagkväll till er och start på helgen eller kanske har ni börjat er semester;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards