Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Emelie - 3 juli 2014 12:25

Imorse fick Felicia en blöt morgonpuss av sin storasyster, man smälter när man ser dem ihopa, så söta:).

Hejsan! Morgonen bestod av riktigt pusskalas här hemma. Filippa ska ju gärna göra det Felicia gör, så ligger hon i babygymmet vill hon också göra det, vill nog vara bebis på nytt:). Jag har hunnit med att pyssla och förbereda ännu lite mer inför helgen nu på förmiddagen, vilket bara är roligt. Ikväll ska jag baka en omgång till och så hoppas jag att det är uppehållsväder så vi kan måla eller sambon, då det aldrig blev av igår. Fix av mina naglar står också på dagens to do lista, ska bli härligt med nya fina naglar:).

Nu är det dags att fixa lite lunch här hemma...

Hoppas ni får en bra torsdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards