Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Emelie - 30 juni 2014 14:50

Imorse lyxade vi till det med bananpannkakor och en god fruktsallad, så himla gott!

Hej måndag! Ny vecka och sambons andra och sista vecka för denna perioden. Han jobbar några veckor till sen är han ledig hela augusti:). Till helgen ska vi ha namngivningsfest för Felicia så denna veckan består av en massa förberedelser, vilket är roligt även om det är en del som ska fixas.

Imorse lyxade vi till det med bananpannkakor till frukost, lite nyttigare än vanliga men minst lika goda. Till pannkakorna hade vi en fruktsallad, så härligt när jordgubbarna är billiga nu, blir nästan en ask om dagen:). Nej nu är det dags att ge Felicia lite mat och invänta sambon och Filippa som är och busar med några vänner, sen tänkte jag ge mig ut på en powerwalk.

Fin måndag och start på veckan, hoppas solen lyser hos er också!

Kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards