Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Emelie - 19 juni 2014 11:11

Den här lilla godingen har sovit första hela natten, helt galet...men så skönt för mig:). Mellan 20.30-06.30 sov hon, mest synd var det om mina bröst som var rätt så fyllda, hihi.

Får vi se om hon gör detta till en vana eller inte, jag njuter av att det hände inatt i vilket fall som helst. Hon vaknar ju bara en gång om natten i vanliga fall så hon sover bra. Jag känner mig riktigt utvilad och på superbra humör idag, trist väder dock.

Hejsan! En dag kvar till självaste midsommarafton, hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det är idag...för det är ingen höjdare!
Filippa sprang glad till dagis idag med söta små sommarpresenter till fröknarna. Kolakakor i cellofan med en sommarhälsning hade jag fixat, uppskattad söt liten gåva. Sambon går på två veckors semester idag, det ska bli så härligt! Blir trädgårdsfix, födelsedagsfirande, mys och så avslutar vi med namngivning för finaste Felicia, så en del förberedelser till det blir det också dessa veckorna. Nu tänkte jag koka ägg i massor till morgondagen. Vi har knytis och vi ska fixa köttbullar och ägg. Köttbullarna är klara sen några dagar, så nu blir det äggkokning:).

Fin torsdag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards