Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Emelie - 25 juni 2014 21:07

Bebisar på rad! Felicia, Elmer och Viggo:).

Fina bebisar som ligger och myser på mage.

Hej på er! Idag har jag och Felicia varit och hälsat på min kusin och hennes söta Viggo. Min syster och hennes fina Elmer var också med. Så himla roligt att vi har fått bebisar så nära varandra. Viggo är äldst, 3 månader äldre än Felicia och Elmer, min systerson är ju bara 13 dagar yngre än Felicia. Kul att vi är mammalediga ihop. God lunch och efterrätt mumsade vi på. Sen en massa prat och bebismys på det, så en mycket trevlig dag! Filippa har varit hemma med pappsen och de har varit uppe på badet och badat på förmiddagen, ätit hamburgare och busat på lekplatsen. Så det var en nöjd och glad storasyster som nattades ikväll:).

Nu blir det lite surfande här på nätet sen sängen, hoppas ni haft en fin dag!

Kram kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards