Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Emelie - 23 juni 2014 20:16

Felicias rum har nu fått ett nytt utseende:). Grå Kaspar pryder nu en vägg i hennes rum och det blev så bra! En alldeles egen saga på hennes rum. Nu är det bara lite piff kvar där inne, kuddar och pom poms ska inhandlas bland annat. Min snälla pappa som var här igår och tapetserade, tack än en gång:).

Eftersom det blev några snuttar över, fick jag en ide och tapetserade en skokartong av tapeten, ska dock göra om det då jag var lite snabb och hade bråttom.

Hejsan! Så var det måndag och första dagen på sambons två veckors semester. Han har delat upp sin semester lite i sommar, mysigt är det att ha han hemma. Idag har jag varit och shoppat lite nytt till barnen, annars har det varit trädgårdsfix även idag innan regnet drog in. Nu blir det soffmys resten av kvällen:). Hoppas ni haft en bra dag och start på veckan!

Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards