Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Emelie - 16 juni 2014 10:05

Bilder från gårdagens kalas:). Här står jag med en god jordgubbstårta som jag bakat!

Hejsan! Måndag och midsommarveckan är här:). Var helt slut igår kväll så orkade helt enkelt inte kika in här till er igår. Fullspäckad helg har det varit, dop för kompisen Olivia hela lördagen och igår hade vi kalas för mig och sambon. Sambon fyllde år för 2 månader sen och jag fyller år om 2 veckor. Vi bjöd på grillade hamburgare och god jordgubbstårta. Fick en massa fina (för tidiga) födelsedagspresenter, så himla nöjd! Tack för allt! Så idag är jag lite trött, men solen lyser och efter några koppar kaffe känner jag mig redan lite piggare. Nu blickar vi framåt, midsommarafton på fredag, vilket innebär att att sommaren är här på riktigt:).

Den bästa presenten var helt klart kitchenaiden jag fick av mina föräldrar, min nya kärlek och bästis i köket;).

Nej nu ska jag och Filippa ut och busa i trädgården medan lillasyster sover gotti sin vagga:).

Fin måndag och massa kramar till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards