Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Emelie - 2 juni 2014 14:15

Finns det något godare än flädersaft en varm sommardag?!

Vi har tydligen en fläderbuske i trädgården som vi inte visste om:).

Hejsan! Första veckan i juni och måndagen bjuder på härligt väder. Riktig sommarvärme idag, så underbart! Nu har vi gått in lite, Filippa tycker det är för varmt ute emellanåt. Vi har svalkat oss med god flädersaft, dock inte hemmagjord, men eftersom vi har en fläderbuske i trädgården som vi inte visste om så får vi kanske ta och göra det en dag. I eftermiddag har jag lite ärenden att fixa och ikväll hoppas jag få komma ut på en powerwalk, behöver röra på mig och få lite egentid.

Nej nu får jag gå och ta hand om storasyster som trotsar och inte är så rolig när hon inte varit på dagis sen i onsdags. Skit med bara 15 timmar i veckan, hon behöver mycket mer än så, men men regler är regler.

Fortsatt fin måndag och start på veckan till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards