Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Emelie - 17 juni 2014 11:35

Läskande dricka i sommarvärmen som äntligen är tillbaka. Hittade denna nyheten, i alla fall en nyhet för mig när jag var på Ica, så var tvungen att köpa den. Riktigt god var den, så den kommer jag köpa fler gånger. Kan tänka mig att den är super att blanda drinkar med också:).

Bästa systrarna som morgonmyser i soffan. Kan inte få nog av dessa två underbara flickor och att fotografera dem är det bästa som finns.

Hej på er! Vilket underbart väder vi har idag här nere i söder. Promenad efter dagislämning har jag hunnit med och lite läskande Zingo i trädgården. Nu har jag precis ammat och har snart en sovandes Felicia på mig som jag tänkte mysa lite till med innan jag lägger ner henne och går ut och njuter en stund i solstolen. Så en lugn dag blir det idag, vilket jag känner att jag behöver för att ladda ny energi då det är mycket som händer den här tiden på året:).

Hoppas ni får en underbar dag och att solen lyser hos er!

Kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards