Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Emelie - 21 juni 2014 20:31

Så gott med godis! Är det lördag så är det, lösgodis är något av det bästa jag vet:).

Hej på er! Det är en trött lördag idag. Även om jag var nykter igår och körde så känner man sig rätt så slö idag. Vi hade en supermysig och trevlig midsommar. Vi är ett stort gäng som brukar fira ihop och så även i år. 20 vuxna och ungefär 10 ätande barn, sen lite bebisar på det, så ja vi har förökat oss de senaste åren:).

Idag har vi varit på barnkalas hos vänner, deras barn som fyller 1 och 3 år. Fullt med barnbus även idag. Så nu har vi precis nattat våra trötta prinsessor och satt oss i soffan med lösgodis, nötter och cola, så en mysig och skön kväll blir det här hemma. Sambon ska se fotboll och för mig blir det nog till att spana in lite rea på nätet för att se om jag hittar något fint:).

Hoppas ni haft en mysig midsommarhelg!

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards