Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Emelie - 28 juni 2014 10:16

Älskade helgfrukostar:). Nybakat bröd från konditoriet med lemon curd, lite lyxigare pålägg får man ju ha på helgen.

God förmiddag! Som ni säkert listat ut så älskar jag frukost, absolut det bästa målet på hela dagen enligt mig:). På helgerna brukar vi nästan alltid köpa nybakat bröd eller bullar från konditoriet, så himla gott!

Just nu sitter jag i soffan och har lite egentid, Nyhetsmorgon är på i bakgrunden och jag sitter med en kopp kaffe i handen. Sambon och Filippa är nere i byn med kusinen där det är lite marknad och tivoli. Felicia ligger och sover så sött. Idag på dagen har vi inga speciella planer, lite städning får det bli, då det verkligen behövs och vädret är rätt tråkigt. Ikväll är vi bjudna på 30 års fest, ska bli skoj! Ska ni hitta på något kul idag?

Fin lördag och helg till er!

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards