Alla inlägg den 23 september 2014

Av Emelie - 23 september 2014 10:32

Systrarna myste en massa imorse. Felicia får så mycket pussar av Filippa:).

Hej på er! Vilken härlig höstdag det är idag, sol och vindstilla. Får absolut bli en löprunda i eftermiddag:). Just nu sover Felicia och jag sitter faktiskt bara och njuter i soffan och tar det lugnt, så himla skönt! Blir mer full rulle i slutet av veckan då det snart finns en treåring här hemma;). I eftermiddag är det dags för babysim för Felicia igen, hon är fortfarande lite förkyld, men det är mycket bättre. Så medan sambon och lillasyster är och simmar, blir det egentid med min stora tjej...gissar att det blir en tur till lekplatsen:).

Hoppas ni får en toppen dag & att solen lyser hos er med!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards