Alla inlägg den 7 september 2014

Av Emelie - 7 september 2014 21:13

Nu är den här lilla tjejen inte stilla mer, hon tar sig fram. "Ålar" och drar sig framåt, går upp i krypställning. Det går alldeles för fort, vart tog min bebis vägen.

Ska bli spännande att se när hon kommer på tekniken och börjar krypa, eller om hon kommer bli så snabb på att "åla" sig fram som storasyster gjorde och som nästan hoppade över krypstadiet.

Godkväll! Så lider helgen mot sitt slut. Det har varit strålande sommarväder hela helgen, vilket har varit så underbart. Hoppas även att veckan kommer bjuda på härligt väder. Idag har jag hunnit med en löprunda efter frukosten imorse och eftermiddagen har vi tillbringat med vänner, supermysigt och trevligt som alltid. Nu tänkte jag mysa en stund framför tvn innan sängen kallar.

Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards