Alla inlägg den 9 september 2014

Av Emelie - 9 september 2014 10:47

Finns det något mysigare än små bebisfötter, jag tror inte det. Bästa morgongoset!

Hej på er! Nu är jag äntligen varm och torr igen. När vi skulle gå till dagis för att lämna Filippa imorse så regnade det som bara den, så jag såg ut som en blöt katt när vi kom fram och då ska det tilläggas att vi bara har cirka 100 meter till dagis. Filippa däremot var mer än nöjd och hoppade glatt till dagis i gummistövlar och sitt lilla paraply:). Så en mysig innedag får det bli. I eftermiddag är det dags för babysim för Felicia igen. Idag åker nog bara sambon ner med Felicia, så stannar jag och Filippa hemma och har lite egentid. Annars är det träning för mig och sambon idag, så tror även denna dag kommer passera fort.

Hoppas ni får en fin tisdag! Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards