Alla inlägg den 1 september 2014

Av Emelie - 1 september 2014 10:47

Måndag, september och vardag igen. Idag har sambon börjat jobba efter fyra härliga veckor semester. Så nu är jag ensam med dessa fina flickor om dagarna, eller måndagar och fredagar. Filippa går ju på dagis 15 timmar i veckan. Tror hon kommer ha superskoj imorgon när hon ska dit och få träffa alla sina kompisar igen.

Hur som helst kan man inte få nog av dessa systrar, även om tålamodet prövas titt som tätt;).

Hej på er! Så var det september, kan inte fatta att sommaren är slut och att vi nu går in i första höstmånaden. Hoppas på en solig september, augusti har ju varit rätt så regnig. I slutet av denna månaden har vi en liten tjej som blir hela 3 år, så galet...kan inte förstå att det snart gått 3 år sedan Filippa hade bråttom ut. Dop för lillkusinen och andra trevligheter har vi också att se fram emot i september. Just i stunden njuter jag av en Felicia som jollrar bredvid mig och Filippa som har fruktstund med sina dockor:). I eftermiddag väntar BVC besök för lillasyster, läkarundersökningen och som vanligt mätning och vägning. Att Felicia blir ett halvår i veckan är lika galet det, tiden går alldeles för fort!

Hoppas ni får en fin måndag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards