Alla inlägg den 8 september 2014

Av Emelie - 8 september 2014 21:27

En bild på mig och flickorna som togs igår innan vi åkte hem till vänner för lite söndagsmys.

Godkväll! Denna måndagen har verkligen gått superfort. Förmiddagen var vi bara hemma och var ute lite i trädgården, för det har ju varit härlig sommarvärme även idag, så himla skönt. En tur till lekplatsen hann vi också med innan jag skulle iväg. För när sambon kom hem från sitt jobb, cyklade jag ner till mitt jobb och jobbade tre timmar. Riktigt skoj att få komma in och klippa lite:). Tiden gick så fort. Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller sitta uppe en stund till.

Hoppas ni haft en bra dag & start på veckan!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards